Πρωτοπορούμε στην εκπαίδευση

Υιοθετώντας νέες αντιλήψεις για την εκπαίδευση οδηγών εναρμονιζόμαστε στις ανάγκες τις εποχής και εφαρμόζουμε πρωτοποριακές τεχνικές εκπαίδευσης.

Έτσι λοιπόν μετά το πέρας των απαραίτητων πρακτικών μαθημάτων καθορίζεται ο χρόνος συνάντησης μεταξύ εκπαιδευτή - μαθητών και στη συνέχεια, σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο στήνονται ¨σκηνικά¨ που προσομοιάζουν ρεαλιστικά (όσο γίνεται) καταστάσεις που μπορεί ο οδηγός να συναντήσει στην καθημερινή του οδήγηση.Εκεί διενεργούνται ασκήσεις που εφοδιάζουν τους εκπαιδευόμενους οδηγούς με γνώσεις απαραίτητες για την οδηγική τους πορεία.

Επιπλέον γίνεται εκπαίδευση στο πως τοποθετούμε αντιολισθητικές αλυσίδες, πως αντικαθιστούμε ένα χαλασμένο – ξεφούσκωτο ελαστικό με τη ρεζέρβα, και τι ελέγχους κάνουμε σε ένα αυτοκίνητο πριν ξεκινήσουμε με αυτό για μια διαδρομή.Στη συνέχεια λαμβάνει χώρα ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της εκπαίδευσης ο μηχανικός εξομοιωτής - "αράχνη".

Σε αυτή τη δοκιμασία οι πίσω τροχοί του αυτοκινήτου είναι τοποθετημένοι επάνω σε μια βάση με τέσσερα μικρά ροδάκια, οπότε η πρόσφυση του πίσω μέρους ουσιαστικά μηδενίζεται, σα να πατούν οι πίσω τροχοί σε πάγο. Το αποτέλεσμα είναι να παρουσιάζεται έντονα το φαινόμενο μεταφοράς βάρους, με αντίστοιχη εκδήλωση υπερστροφής σε κάθε αλλαγή πορείας και σε κάθε μεταβολή της ταχύτητας του αυτοκινήτου. Στη διαδικασία το ζητούμενο είναι ο οδηγός να διασχίσει την οριοθετημένη περιοχή κάνοντας σλάλομ.Τα πιο σημαντικά στοιχεία εδώ είναι οι ακριβείς αλλά απαλοί προοδευτικοί χειρισμοί στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, ώστε να μη διαταράσσετε απότομα η ιδιαίτερα εύθραυστη δυναμική ισορροπία , οδηγώντας έτσι σε ανεξέλεγκτο τετ-α-κε.